Most még fontosabb a higiénia, mint bármikor

2021.07.20

Mire számíthatunk a jövőben? A kialakult (még nem nevezhető biztosan "korábbinak") helyzetnek köszönhetően rengeteget változott a fogyasztói attitűd, akár 1 év távlatában is. A higiéniai termékek népszerűsége hihetetlenül fellendült, ezzel együtt a tisztításhoz és a tisztasághoz való hozzáállásunk is erősödött.

Pont úgy, ahogyan a kristálytiszta vizünkkel, úgy higiéniai termékeinkkel szolgáljuk hazánk lakosainak egészségét. Azonban érdemes megfigyelnünk, hogy hogyan alakult ez ki, és miként változott ez a koronavírus járvány alatt.

A kezdetek

Mindenki emlékszik, hogy a nagy médiacsatornákon néhány alkalommal beszámoltak egy távol-keleti vírusról, amit igazán senki nem vett komolyan. Többen találkozhattak olyan rémhírekkel, vagy teljes hamis állításokkal, rosszul felhasznált, az ügyhöz egyáltalán nem kapcsolódó videókkal, amelyeket azért a megfelelő, helyén való módon kezeltünk.

Majd a semmiből, hihetetlen gyorsasággal betört Európába, és hazánkba is. Az ügy teljes ismeretlensége kifejezetten vegyes reakciókat váltott ki emberekből. A pánikvásárlás, az emiatt kialakult jelenség okán vásárlók, és azok, akik csak élesztőért és toalett papírért ugrottak volna le a boltba, de mivel nem tudtak semmiből sem bevásárolni, így az áru érkezésekor azonnal rohantak az üzletekbe. Te is, én is, mindenki így tett, és valamelyik kategóriába besorolható.

Ilyenkor lendültek fel a gyors megoldást, vagy éppen védelmet adó higiéniai eszközök. A kézfertőtlenítő gélek, kendők, kesztyűk, maszkok, mind hiánycikké váltak, emiatt borzasztó magas áron lehetett őket beszerezni, pár percig. Ezt az érzést most, a Monti higiéniás termékeivel teljesen elfeledhetjük, hiszen ennél kedvezőbb áron nehezen, vagy egyáltalán nem lehet beszerezni.

A figyelem romlása, attitűd

Ahogy a hullámok érkeztek, elindult egy teljesen alátámasztható, pszichológiai válaszreakció. Az ember az evolúció során kialakított olyan, már-már ösztönösnek nevezhető, tudatalatti elvárásokat, melyek egy gyors, kézzel fogható, szemmel látható eredményeket akarnak, minden törekvés után. Ez esetben, az első hullám során fellendülő empátia, és ezzel párhuzamosan kialakuló, távolságtartási igény után mindenki a vírus teljes elhalását várta. Nem csoda, hiszen hónapokig űrruhában mentünk bevásárolni, vagy inkább rendeltünk, a szabadidős programok szervezésénél is faktor lett a koronavírus.

(Az attitűd)

Ennek eredménye egy lelkesedés vesztés, és az attitűd megváltozása lett. Az attitűd egy folyamatosnak mondható magatartás, mely különböző a eseményekhez és tényezőkhöz való hozzáállásunkat tükrözi. Ezek kialakulása lehet ösztönös, tanult, és változtathatjuk, elhagyhatjuk őket, persze egy kis mértékben csak. Úgy képzeljük el, mint akár a Föld bolygónkat, melyet rétegek borítanak. A mag azokat jelenti, melyben csak elképesztő traumák lehetnek változtató tényezők. Ezek veleszületettek, a nevelést, és kisgyermekkori tapasztalatainkat jelentik. Ettől kifelé haladva egyre halványabbak, kevésbé erősek, a legszélén pedig az éppen aktuálisan kialakult hozzáállásainkat találjuk. Ezek befolyásolásához kell a legkevesebb külső behatás.

Tehát elérte hazánkat a járvány, kialakult mindenkiben egy egyéni hozzáállás, majd az eredményesség és a régi élet emlékének ígérete mellett, hogy semmi előrelépés nem történt, tulajdonképpen teljesen lerombolta ezt az attitűdöt.

Emiatt a további eredmények még jobban kitolódtak, még kevésbé éreztük magunkban azt, hogy a megoldás az orvoslás és a tudományok mellett bennünk rejlik, és az attitűdünkben.

Lesz vajon feloldozás?

Igen.

Milyen feltételekkel?

Pontosan senki sem tudja. Az oltásokkal együtt vártuk a teljes megoldást, most mégis a negyedik hullám mutálódott vírusairól szólnak a hírek. Talán, ha később visszatérünk ehhez a cikkhez, már nevetve olvassuk, hiszen akkor mindenképp okosabbak leszünk már, és bölcsebbek. A gazdasági hatások korántsem voltak annyira számottevőek, mint azt korábban jósolták, inkább egészségügyi válságról kell beszélnünk, és azon iparág fejlesztésének fontosságáról, a magánéletünkben nagyobb odafigyelés szükséges, nem várhatjuk mindig a megoldást másoktól.

Hogyan tehetünk a legtöbbet magunkért?

Ahogyan ezt most megfejtettük, a higiéniai hozzáállásunk rengeteget változott, és kellett is, hogy változzon. Hajlamosak vagyunk megfeledkezni ezekről, pedig az elmúlt egy év a legjobb bizonyítéka, hogy nem érdemes, főleg így, a potenciális negyedik hullámmal.

Ezért készítettük higiéniás termékeinket, melyet kedvező áron, kényelmesen, házhoz szállítva kapsz meg, webshopos rendelés után.

Kéztisztító gél 

A praktikum és a kényelmes felhasználás volt a fő szempont. Bármely táskában elfér, és a legfontosabb, hogy végre egy olyan megoldás, ami után nem lesz ragacsos a kezed, és kellemes citrus illatot kölcsönöz.

Kéztisztító kendő

Ez a kendő, a hagyományos alkoholos kéztisztítókkal szemben nem szárítja ki a bőrünket, nem terheli annyira, és védi.

Felülettisztító kendő 

Nem csak a kezünket, de a környezetünket is érdemes tisztán tartani. Mindenki kedvenc mikroszálas törlőkendőivel veszi fel a versenyt, hiszen anyagának, vastagságának, és tisztító hatásának köszönhetően szebbé tesz minden felületet.

Nedves törlőkendő gyermekeknek 

Szerintünk a legkisebbek éppoly- vagy még nagyobb törődést igényelnek a higiénia terén. Ezért az ő érzékenyebb bőrükhöz kínáljuk ezt a terméket, mely még puhább és gyengédebb, de ugyanolyan tisztító hatást ér el. Méretére is ügyeltünk, hogy kényelmesen beleférjek az iskolatáskákba.

Monti egészség csomag

Ezeket megvásárolhatod csomagban, elképesztő minőségű, természetes ásványvizünkkel együtt, hogy ne csak kívülről, de belülről is támogasd immunrendszered.

  • A teljes higiéniai termékkínálatot megtalálod a csomagban

    • A kéztisztító gél ajándék!

  • 4 ballon Monti karsztvíz

    • A kézi pumpa, mely a kényelmes felhasználást biztosítja, ajándék!

  • Monti cukornádból készült kulacs, mely teljesen műanyagmentes, esztétikus, praktikus társ a sportokban, túrákban, irodákban.